PHP version
Fra : Erling Sørensen

Dato : 17-05-04 09:43

Hej NG

Findes der ikke et lille script som kan vise hvilke php version der er
installeret på webserveren

mvh
Erling Sørensen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 17-05-04 09:42

Erling Sørensen skrev:

>Findes der ikke et lille script som kan vise hvilke php version der er
>installeret på webserveren

Jo, det kan næsten ikke blive mindre:

<?php phpinfo(); ?>

--
Bertel

Fra : Erling Sørensen

Dato : 17-05-04 10:08

Takker

Fra : Andreas Haugstrup Pe~

Dato : 17-05-04 11:23

Bertel Lund Hansen <nospamius@lundhansen.dk> wrote in

> Jo, det kan næsten ikke blive mindre:
>
> <?php phpinfo(); ?>

Lidt nemmere kan det nu blive:

<http://dk2.php.net/phpversion>

--
Personal: <http://www.solitude.dk>
File Thingie - PHP File Manager <http://www.solitude.dk/filethingie/>

Fra : Michael Christensen

Dato : 17-05-04 11:28

> Jo, det kan næsten ikke blive mindre:
>
> <?php phpinfo(); ?>
>
> --
> Bertel

Det kan faktisk optimeres med hele 5 bytes - der i dette tilfælde svarer til
at scriptet har et 20% mindre diskpladsforbrug

<?phpinfo();?>

--
Michael F. S. Christensen

Fra : Jimmy

Dato : 17-05-04 11:54

"Michael Christensen" <answer@to_newsgroup_please.com> wrote in message

> Det kan faktisk optimeres med hele 5 bytes - der i dette tilfælde svarer
til
> at scriptet har et 20% mindre diskpladsforbrug
>
> <?phpinfo();?>

Hvorfor så ikke <?phpinfo()?> når du nu er i gang?

Mvh
Jimmy

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 17-05-04 12:00

Jimmy skrev:

>Hvorfor så ikke <?phpinfo()?> når du nu er i gang?

Det er jo en uvane selv om det måske er legalt.

Det næste bliver vel at der er en der skriver en wrapper til
phpinfo() der hedder i()?

--
Bertel

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 18-05-04 18:44

Bertel Lund Hansen wrote:

> Det er jo en uvane selv om det måske er legalt.
>
> Det næste bliver vel at der er en der skriver en wrapper til
> phpinfo() der hedder i()?

Er det imho også at starte med <? i stedet for <?php

mvh
Johan

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 18-05-04 19:50

Johan Holst Nielsen skrev:

.... et ret kryptisk indlæg. Det tog mig et minut at regne ud hvad
du egentlig mente.

Du burde have skrevet og citeret sådan her:

========
Bertel Lund Hansen wrote:

> Det er jo en uvane selv om det måske er legalt.

Er det imho også at starte med <? i stedet for <?php
========

Så havde jeg forstået det med det samme. Nu skrev du faktisk i
den her rækkefølge:

========

Det giver ingen mening.

--