MS Windows
briani 27239
XP - logger ikke på efter opdatering!
Fra : Morph

Dato : 16-05-04 23:23

Hej,

Jeg har netop installeret de seneste opdateringer fra MS Update Website til
Service Pack samt WIN XP, og nu kan jeg ikke starte min PC, idet der kommer
en promt og siger: "Kan ikke logge dig på systemet. Prøv at skrive din
adgangskode igen og log på igen".

Problemet er, at der ikke kommer et billede, hvor jeg netop kan skrive min
adgangskode for billedet fryser simpelthen.

Inden første genstart har jeg desværre deaktiveret Systemgendannelse og kan
derfor kun starte op i fejlsikret tilstand (med netværk), hvor jeg er nu.

Nogen forslag?