Barf-foder til chihuahua?
Fra : Nana Sørensen

Dato : 16-05-04 16:53

Hejsa gruppe...

Nu har jeg surfet lidt rundt her i gruppen og fundet en del indlæg omkring
fodermetoden barf. Jeg fandt også et link til en side, der forklarede
princippet i det enormt godt. Umiddelbart kan jeg godt se ideen i at fodre
med så naturlige emner som muligt. Jeg syntes jo heller ikke at vores hunds
tørfoder ser lækkert ud vel?
Vi er de lykkelige ejere af en chihuahuahvalp på snart 11 uger. Hvordan
fungerer barf til sådan en minuhund? Og hvor gammel skal kræet være før den
kan fodres sådan?
Jeg tænker også på om der skal være en tilvænningsperiode. Hvis en hund er
vant til trist tørkost, så må råt kød jo kunne lave lidt ravage i maven?
Og forresten... Til dem som fravælger barf pga prisen. Jeg kiggede lidt på
den ser side, og hvis deres beregninger passer, så er det næsten billigere
end royal canin, som vores får nu.Det er da lidt skægt?
Jeg håber at der er nogle barf-kyndige der vil svare.
Jeg kan i øvrigt ikke finde barflinket igen, så i må lure længere oppe og se
om i kan finde det.

Mvh. Nana (som enormt gerne vil svares på sin mail som er:
dodo2003(snabela)tiscali(punktum)dk

Ps. Er det i øvrigt ikke sjovt at ordet "barf" betyder bræk på
slangamerikansk?

Fra : Ann Nielsen

Dato : 23-05-04 17:40

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> wrote in message
> [...]
> dodo2003(snabela)tiscali(punktum)dk
>
> Ps. Er det i øvrigt ikke sjovt at ordet "barf" betyder bræk på

Jeg er lidt nysgerrig - har du fået min mail?

Hilsen

Ann

Fra : Nana Sørensen

Dato : 24-05-04 15:02

Hej Ann...

Ja, har fået din mail. Kom desværre til at slette den, så jeg kunne ikke
svare. Og nu er mit indlæg væk? jeg har vist slået noget forældelses-dims
til.
Mail mig gerne igen, jeg har stadig et par spørgsmål. Og mange tak for
dit svar.

Mvh. Nana, hvis mail er: dodo2003(snabel-a)tiscali(punktum)dk