CPU arbejder i hvile
Fra : onix

Dato : 16-05-04 16:17

Hej NG !

Min pc er en Compaq Pressario 6620Dk med Intel Celeron 2,2 Ghz, 512 mb ram,
60 GB Disk m.v.

Mit spørgsmål er at jeg via joblisten kan se at pc'en ofte arbejder mellem
66% og 75% hele tiden uanset at jeg lukker stort set alle programmer - kan
der være noget "skjult" jeg ikke ander som sluger processorkraften i pc'en ?

Når jeg kigger på "processor" på joblisten er det typisk "svchost.exe" som
sluger kraft og anvender ca. 50 cpu.

Håber i kan give et par fif ?

Onix

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 16-05-04 17:52

"onix" <dhdhdhd@dhdhdhd.de> skrev i en meddelelse
> [...]
?

> Når jeg kigger på "processor" på joblisten er det typisk "svchost.exe" som

++++++++++++++++++

hej.

Du er sikker på at det er svchost.exe og ikke scvhost.exe ?

--
Mvh. Jørgen Nielsen
E-Mail jorgenbs@NOMORESPAMnielsen.tdcadsl.dk

Fra : onix

Dato : 16-05-04 18:47

"Jørgen Nielsen" <Jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:40a79bab$0$298$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Du er sikker på at det er svchost.exe og ikke scvhost.exe ?
>
> --
> Mvh. Jørgen Nielsen
> E-Mail jorgenbs@NOMORESPAMnielsen.tdcadsl.dk
> Fjern NOMORESPAM ved svar på E-mail.

Det er naturligvis scvhost.exe (hvad det så end er for noget ?)

onix

Fra : Egil Solberg

Dato : 16-05-04 18:59

onix wrote:

> Det er naturligvis scvhost.exe (hvad det så end er for noget ?)

scvhost.exe er en orm, svchost.exe er en almindelig Windows-proces.
http://www.2-spyware.com/file-scvhost-exe.html

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 16-05-04 19:33

> Det er naturligvis scvhost.exe (hvad det så end er for noget ?)
>
> onix

Hej.

Det er en orm (som Eigil også skrev) , prøv at kig her
http://www.virus112.com/index.php?page=w32gaobotfworm der er også værktøj
til at fjerne den med.