RKI og Udbydere???
Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 16-05-04 13:36

Hej

Jeg er 'æres'medlem hos RKI....

Jeg havde Tiscali og skiftede over til Struernet som jeg på ingen
måde er tilfreds med....

Derfor har jeg prøvet at tilmelde mig hos Tiscali og Cybercity,
men i mellemtiden er jeg blevet indmeldt hos RKI og bliver derfor
afvist hos dem, fair nok....

Men jeg kan altså ikke leve med Struernet, så derfor:
Hvilke udbydere tjekker ikke én ho RKI?
Der bliver ikke problemmer med betalingen,
da jeg også har fået et godt job i mellemtiden.

Hvad gør man når man vil ha´ ordenlig ADSL og er medlem hos RKI???

Mvh Henrik, Silkeborg

Fra : Ballepresseren

Dato : 16-05-04 16:39

On Sun, 16 May 2004 14:35:50 +0200, "Henrik \(Silkeborg\)"
<dk8008REMOVETHIS@hotmail.com> wrote:

> [...]
>da jeg også har fået et godt job i mellemtiden.
>
>Hvad gør man når man vil ha´ ordenlig ADSL og er medlem hos RKI???

Betal det udestående, du er kommet i RKI for. Så skal du omgående
fjernes i RKI's system. Alternativt kan du tilbyde en ISP at betale et
depositum.

Fra : Kasper Christensen

Dato : 16-05-04 16:40

"> Jeg er 'æres'medlem hos RKI....

> Jeg havde Tiscali og skiftede over til Struernet som jeg på ingen
> måde er tilfreds med....

Har du oplyst det til dem?

> Derfor har jeg prøvet at tilmelde mig hos Tiscali og Cybercity,
> men i mellemtiden er jeg blevet indmeldt hos RKI og bliver derfor
> afvist hos dem, fair nok....

Er du blevet indmeldt pga. Struernet? Hvis ja, så må du have fået en
skrivelse derfra. Men du har vel oplyst Struernet, at du ikke agter at
betale og hvis du har det, så må de heller ikke sætte dig i RKI, da sagen så
er under behandling.

> Hvad gør man når man vil ha´ ordenlig ADSL og er medlem hos RKI???

De fleste tjekker vist og det er egentlig forståeligt nok.

Kasper Christensen
Multimediedesigner
http://www.kasperc.dk

Fra : Morten Dueholm

Dato : 16-05-04 17:09

Henrik (Silkeborg) wrote:

> Jeg havde Tiscali og skiftede over til Struernet som jeg på ingen
> måde er tilfreds med....

Må man spørge hvorfor du er utilfreds? Jeg er selv kunde hos Struernet siden september 2003, og har indtil for nylig haft en aldeles stabil forbindelse. Men så "glemte" min router det meste af opsætningen og måtte programmeres igen, for en måneds tid siden var der ualmindeligt høje svartider til alt i et døgns tid eller så, i fredags ligeså bare værre, og siden i nat har min router haft svært ved at traine ordentligt, routeren mister ind i mellem helt forbindelsen til nettet, og computeren mister ind i mellem forbindelsen til routeren. En genstart af router klarer dog sidstnævnte problem.

Er det lignende problemer du bakser med?

Det skal retfærdigvis nævnes, at de gange jeg har haft brug for det, har Struernet ydet god og hurtig support.

M.v.h.
Morten Dueholm, Viborg

Fra : Kevin Simpson

Dato : 16-05-04 19:52

Så betal dem der har smidt dig i RKI og send kvitteringerne til RKI, så
tager de dig ud af registret!

Fra : Søren Blom

Dato : 16-05-04 20:26

"Kevin Simpson" <zima_dk@NOSPAM.hotmail.com> skrev
> Så betal dem der har smidt dig i RKI og send kvitteringerne til RKI, så
> tager de dig ud af registret!

Er det ikke lidt nemt at sige. Beløbet som Henrik er kommet i RKI for, kan
jo være så stort at det ikke bare lige er til at betale bare lige med at
knipse med fingrene, men det er nu en diskussion som høre hjemme et helt
andet sted.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : dk_gryf

Dato : 17-05-04 11:07

Hvis du ikke er enig med Struernet om det skyldige beløb, kan du meddele
dette til RKI og du kan der for bede dem om, at fjerne dig fra registeret -
dette forudsætter dog, at der ikke er faldet en dom på, at du skylder
Struernet beløbet!
Jeg har i en tidligere forretning anvendt RKI og hvis en skyldner gjorde
indsigelser imod en faktura/rykker som var sendt videre igennem RKI, blev de
ikke registreret hos dem!!
/Mogens

Fra : Tanja

Dato : 18-05-04 06:52

> [...]

>da jeg også har fået et godt job i mellemtiden.
>
>Hvad gør man når man vil ha´ ordenlig ADSL og er medlem hos RKI???

Du får ADSL hos TDC. Jeg kender også nogen som er 'æres'medlem af RKI.
De har også forsøgt at få ADSL både hos Tiscali og Cybercity og de fik
så at vide at de IKKE kunne få ADSL hos dem fordi de var registredede
som dårlige betalere. De prøvede så for sjovs skyld at spørge TDC om
de kunne få ADSL hos dem og det kunne de uden problemer, selvom de har
gammel gæld til TDC. De kører nu med ADSL hos TDC så længe de husker
at betale regningerne :)

--
Tanja

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 21-05-04 10:29

Takker

Men er ikke meget for tanken: TDC...

Mvh Henrik, Silkeborg

Fra : Tanja

Dato : 22-05-04 22:10

On Fri, 21 May 2004 11:29:28 +0200, "Henrik \(Silkeborg\)"
<dk8008REMOVETHIS@hotmail.com> wrote:

>Takker
>
>Men er ikke meget for tanken: TDC...

Jeg ved hvordan du har det. Får ticks ved øjnene bare ved tanken

--
Tanja