respons på ETRN fra backupmailserver
Fra : Ivar Madsen

Dato : 16-05-04 13:50

Jeg har haft et problem med min firewall (det er løst nu) som gjorde at jeg
ikke fik mail i nogle timer. De skal være havnet på CC's backup mailserver
mailgate.cybercity.dk og nu har jeg ventet længe på dem synes jeg, så jeg
forsøgte at få den til at sende dem

|[ivar@dhcppc0 ivar]$ telnet mailgate.cybercity.dk 25
|Trying 212.242.40.52...
|Connected to mailgate.cybercity.dk (212.242.40.52).
|Escape character is '^]'.
|220 cicero0.cybercity.dk ESMTP Postfix
|etrn milli.dk
|459 <milli.dk>: service unavailable

Læser jeg svaret regtigt når jeg forstår det som at etrn ikke er disablet,
men at den ikke kan komme i kontakt med min mailserver?
Hvad skal den svare, hvis den får kontakt med serveren, og sender mailene?

--
Med venlig hilsen Ivar Madsen
http://milli.dk/webupdate/ nu i version 0.3.3 nogle sider meldtes konstant

Fra : Ivar Madsen

Dato : 16-05-04 15:55

Ivar Madsen wrote:

> Læser jeg svaret regtigt når jeg  forstår det som at etrn ikke er
> disablet, men at den ikke kan komme i kontakt med min mailserver?

Jeg telnettede til serveren, og sendte en mail til mig selv, og den kom
frem, så det må betyde at serveren har fet disablet etrn funktionen