DMA hvordan? - FORSAT
Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 16-05-04 13:19

Min Outlook Express nægter åbenbart at oprette flere tråde i "DMA hvordan?".
Derfor denne nye tråd - beklager...

Hej Egil,

> Nej, men tror da ikke kablet har taget skade. Muligheden er bare at der er
> kommet nogle datafejl, som nu godt kunne befinde sig på din harddisk.

Hvordan kan evt. datafejl vise sig? Forskelliger filer som er "corrupt"?

Jeg tror ikke, at HD2 fejler noget. Den beklager sig slet ikke nu og hvad
jeg har afviklet har virket.

/Glenn
(Remove "NOSPAM" in my e-mail to reply.)

Fra : Egil Solberg

Dato : 16-05-04 13:27

Glenn Rasmussen wrote:

> Hvordan kan evt. datafejl vise sig? Forskelliger filer som er
> "corrupt"?

Det er mulig. Kør en chkdsk /f.
Det er også mulig at din IDE-controller har klart at køre en OK fejlkontrol,
sådan at dataene har kørt flere gange over kabler til det tilsist kom
iorden. Muligvis er det det du har bemærket da det kørte dårlig.

> Jeg tror ikke, at HD2 fejler noget. Den beklager sig slet ikke nu og
> hvad jeg har afviklet har virket.

Det lyder godt.