Katte sikring..
Fra : Prinz Ali

Dato : 16-05-04 12:43

Hejsa Gruppe
Jeg ville godt sikre min have, jeg har for meget langt tid siden set på det,
men det er altså ikke kommet længere..

Jeg har en ide, men ville lige høre om nogle af jer skulle have prøvet noget
som dette.

Jeg har en lille have der er heget ind. Haven er ca. 5 X 6-7meter så det
ville passe godt til en lille gård til katten.

Jeg tænkte på at lave et hønsenet over hele haven, så det blev helt lukket
til, men ved ikke om det bliver FOR indelukket da jeg jo bruger den selv.
En anden ide jeg har går ud på at skruge nogle bøjler op på hegnet med en
halv meters mellemrum og så sætte hegn / net mellem. Det skal gå ca. en halv
meter ud fra henget. jeg tænkte på noget net så når katten hopper op og
griber fat giver det efter og hun falder ned igen, men ved nu ikke helt om
hun alligevel kunne finde ud af at kommer over.

Jeg har lavetr en tegning over min ide og så jeg har et par billeder af
haven.

Tegning: http://www.prinzali.dk/kat/tegning.gif
Billede 1: http://www.prinzali.dk/kat/billede1.jpg
Billede 2: http://www.prinzali.dk/kat/billede2.jpg
Billede 3: http://www.prinzali.dk/kat/billede3.jpg

Hvad synes i?

Mvh
Ali og Alex.

Fra : zasha

Dato : 16-05-04 16:27

<klip> Jeg har lavet en tegning over min ide > Tegning:
http://www.prinzali.dk/kat/tegning.gif
> Billede 1: http://www.prinzali.dk/kat/billede1.jpg
> Billede 2: http://www.prinzali.dk/kat/billede2.jpg
> Billede 3: http://www.prinzali.dk/kat/billede3.jpg
</klip>

Hej Prins Ali og Alex

Det lyder da som en glimrende idé, men om den virker i praksis, kan jeg ikke
sige....men jeg tror det :o

Hvis det virker, vil jeg overveje at snuppe ideen :)

--
Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi
http://chocolade.dk

Fra : Prinz Ali

Dato : 16-05-04 17:29

Hejsa

Snuppe ideen?
Den har været under overvejelse længe så den er mange penge værd!

-Ali & Alex

Fra : zasha

Dato : 16-05-04 19:24

<klip> Snuppe ideen?
> Den har været under overvejelse længe så den er mange penge værd!
>
> -Ali & Alex
</klip>

Upz...jamen, jamen...kan vi så ikke aftale at _hvis_ jeg bruger din geniale
idé, så finder vi da bare ud af en form for "betaling" f.eks. at du får
opsat et skilt med dit navn over indgangen til haven...eventuelt bare i
guld, sølv og diamanter *smil* eller at du altid er velkommen til at kikke
forbi til en lille bid chocolade?

Fra : Prinz Ali

Dato : 16-05-04 21:22

Hej igen

Chocoladen lydder som en super duper ide, men så bliver Alex nok hjemme.

Hilsen

Fra : Allan

Dato : 16-05-04 18:23

"Prinz Ali" <nix_a@prinzali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
det,
> men det er altså ikke kommet længere..
>
> Jeg har en ide, men ville lige høre om nogle af jer skulle have prøvet

Hej Du kan prøve at søge på Google efter indhegning eller kigge her

http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&q=indhegning+group%3Adk.fritid.dyr.kat&btnG=S%C3%B8g

Mvh Allan der selv er ved at hegne ind.