Problemer med asp tutorial
Fra : Michael

Dato : 16-05-04 10:43

Jeg er i gang med html's asp tutorial og er nået til lektion 14.
Det går fint indtil jeg når til punkterne: Foldere og filer. Når
jeg så har skrevet koden og opdaterer er den ekstremt langtsomt
om at blive færdig med at åbne den og når den endelige er færdig
skriver den at tiden udløb.

Koden:
<title>Filesystem objektet</title>
<head>
</head>
<%
' Variabler
Dim fso, f, folderspec

' Find den fysiske placering af folderen
folderspec = Server.Mappath("/fiskelauget 94/")

' FileSystem objektet

' Folder objektet
Set f = fso.GetFolder(folderspec)

' Find og skriv egenskaberne
Response.Write "<h1>Folderen: " & folderspec & "</h1>"
Response.Write "<p>Blev oprettet: " & f.DateCreated
Response.Write "<p>Er sidst redigeret: " & f.DateLastModified
Response.Write "<p>Og fylder " & f.Size & " bytes"
%>

Hvad er der galt?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lasse Skovsager

Dato : 16-05-04 12:11

Michael wrote:
> Jeg er i gang med html's asp tutorial og er nået til lektion 14.
> Det går fint indtil jeg når til punkterne: Foldere og filer. Når
> jeg så har skrevet koden og opdaterer er den ekstremt

<klip>
en masse kode
</klip>

> Hvad er der galt?

Har Norton Antivirus?
Hvis du har skal du slå scriptblocking fra før det virker

Mvh

/Lasse

Fra : Michael

Dato : 16-05-04 14:17