usb2 virker kun som 1.1 hjælp
Fra : carsten h larsen

Dato : 15-05-04 21:01

jeg har xp pro og sp1 bundkort er ecs k7s5a pro
enhedshåndtering
sis 7001 pci til usb-åden værtcontroller
sis 7001 pci til usb-åden værtcontroller
usb 2.o root hub
usb 2.o root hub
usb-rodhub
usb-rodhub
usb-rodhub
usb-rodhub
usb-rodhub
usb-rodhub
via rev 5 eller nyere usb universal host companion controller
via rev 5 eller nyere usb universal host companion controller
via rev 5 eller nyere usb universal host companion controller
via rev 5 eller nyere usb universal host companion controller
via usb-udvidet værtscontroller
via usb-udvidet værtscontroller

Fra : Thomas

Dato : 15-05-04 21:15

Har du hentet sp1-opgraderingen til windows? Der ligger nogle drivere i, du
skal bruge. Det står også hvis du kigger i din bundkort manual.

Thomas

Fra : Egil Solberg

Dato : 15-05-04 21:35

carsten h larsen wrote:
> [...]
> via rev 5 eller nyere usb universal host companion controller
> via rev 5 eller nyere usb universal host companion controller

Listen i enhedshåndtering ser udmærket ud.Bemærk at ikke alle computerens
USB-porte støtter USB2, da denne funktoin kommer på en tillægschip fra VIA.
Fungerer USB2.0 ikke på nogen af portene, ville jeg se efter anden driver på
www.viaarena.com.

Fra : carsten h larsen

Dato : 15-05-04 21:39

det er et pci kort jeg har sat i jeg har update sp1

Fra : Egil Solberg

Dato : 15-05-04 21:55

carsten h larsen wrote:
> det er et pci kort jeg har sat i jeg har update sp1

Men K7S5A Pro står da til at have en USB2 chip fra VIA påmonteret allerede
fra hjemmesiden. Er du helt sikker, på det ikke er tilfælde?
Har du forsøgt at sætte PCI-kortet i et andet slot f.ex?

Se også her:

http://www.viaarena.com/?PageID=298

Fra : carsten h larsen

Dato : 15-05-04 22:05

ved det ikke den kommer op med at sige højhastigenhed er tilstuttet til en
langsom hub

Fra : Zup Zuip

Dato : 16-05-04 15:55

carsten h larsen wrote:
> ved det ikke den kommer op med at sige højhastigenhed er tilstuttet
> til en langsom hub

Jeg havde samme problem på min gamle computer, prøvede med 2 forskellige
kort.
Så faldt jeg over et fra Belkin og det virkede med det samme.