Har en kat brug for at spise sine kattehår~
Fra : Thorbjørn Jørgensen

Dato : 15-05-04 19:58

Hej alle sammen!

Jeg reder mit kat jævnligt, dels fordi han elsker det, men også fordi jeg
håber på færre kattehår i huset :) Han er helt vild, nærmest manisk, for at
spise hårrene.
Men der er jo en del hår, men skal han have lov til at spise dem? For det
gør jeg ikke lige nu... men måske er der en fysiologisk grund til han er så
vild efter dem...
Han får RC fra dyrelægen og har ikke kastet op i de tre mdr vi har haft ham
(han er kast., ca. 2 år gammel).....

På forhånd tak
Jette

Fra : zasha

Dato : 15-05-04 21:19

<klip> Men der er jo en del hår, men skal han have lov til at spise dem?
</klip>

Øhh...nej, mine katte får da ihvertfald ikke lov at æde deres afredte hår,
iøvrigt gider de slet ikke æde det har jeg lige testet på Mulle, der ellers
er et mad-øre af format *GG**

--
Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi

http://hei.homepage.dk
http://chocolade.dk
og
http://www.onlinesalg.dk/default.asp?Firmaid=3636

Fra : Jane

Dato : 15-05-04 22:14

Thorbjørn Jørgensen skrev i

> jeg håber på færre kattehår i huset :) Han er helt vild, nærmest
> manisk, for at spise hårrene.

Min kat bliver helt manisk for at få lov til at tygge i
kammen så det kan være ret besværligt at få lov til at
rede hende ret meget.

Jane

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 15-05-04 23:56

On 2004-05-15 23:13:45 +0200, Jane <kkgnsdlkng@hotmail.com.nejtak> said:

> Min kat bliver helt manisk for at få lov til at tygge i
> kammen så det kan være ret besværligt at få lov til at
> rede hende ret meget.
>
> Jane

He - ligesom her ihuset, når jeg børster hår (på mig selv altså..) Det
tager altid omkring10 - 15 minutter når man lige skal rette håret, for
Donna står der som et søm med ivrige øjne og en pote, der fisker efter
børsten. Hun vil også redes! Og jeg nænner jo ikke at skuffe hende..
Hun går også i selvsving og bider i piggene på børsten. Ikke fordi hun
vil spise hår *bvadr* - men af ekstase over at blive børstet
--
Knus fra Ann R

Fra : Karina Nielsen

Dato : 16-05-04 18:16

"Ann Rudbeck" <webmaster@fjerndettesiamis.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hun går også i selvsving og bider i piggene på børsten. Ikke fordi hun
> vil spise hår *bvadr* - men af ekstase over at blive børstet

Det lyder ret bekendt:) Når jeg om morgenen står og reder håret inden jeg
skal ud af døren, sætter Perle sig pænt ved siden af mig på toilettet - så
skal hun også redes:) Man kan ligefrem se på hende at hun også vil! Men jeg
har ikke set, at hun spiser hendes egne hår - endnu.

Karina

Fra : Noon

Dato : 17-05-04 08:35

Men jeg
> har ikke set, at hun spiser hendes egne hår - endnu.
>
> Karina

Hej!
Min ene perser-mis (på forsiden i denne her uge) har sin egen tyggekam
og så har jeg en anden kam... For ellers er det umuligt at komme til at
børste ham! Han tygger i alt... :) Men han er ikke så vild med at spise
sine egne hår...
Men lille Ulla derimod - hende render jeg og hiver hår ud af munden på!!
Der sidder næsten konstant en tot brystpels i hendes mundvige... Hi hi
Hun elsker at slikke sig og spiser altid sin løse pels!! Bvadr!

Fra : Lisbet Sørensen

Dato : 17-05-04 12:14

Hejsa. En kat har ikke brug for at spise sine hår, men de kan godt lide
lugten, og kan så gå over gevind. Jeg ruller bolde af det affrisserede
hår. Det bliver på str. med små bordtennisbolde. Om de kan hoppe? - ja
det kan I tro de kan. Godt og gratis legetøj. Mine katte er Norske
skovkatte.
Og vi har da killinger, skal jeg da lige fortælle. Hel 4 stk. endda
efter Kville's hr. Nielsen og Librian's Timian. D- kuldet født d.
17-4-04 se bare her: www.librian.dk
Hilsen Lisbet

Lisbet Sørensen
- Tøm kattebakken ved privat svar