Flere kort på eet kort ?
Fra : Ole Rasmussen

Dato : 14-05-04 21:39

Hej

Er der nogen der har prøvet dette med "flere kort på eet kort" som har
været omtalt i flere medier de seneste dage ?

Det er godt nok en lidt pebret pris, men, den slags har det jo med at
blive billigere når der er gået lidt tid. - Virker det som beskrevet,
eller er det problemer ? - Det er iøvrigt Dansk Unlock der tilbyder
dét. www.danskunlock.dk

--
M.v.h. Ole®

IP-Telefoni ? www.musimi.dk !

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 14-05-04 21:57

"Ole Rasmussen" <newsfeeds@FJERN.melby-online.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> blive billigere når der er gået lidt tid. - Virker det som beskrevet,
> eller er det problemer ? - Det er iøvrigt Dansk Unlock der tilbyder

Så vidt jeg kan forstå så kan man stadig kun modtage opkald på et kort ad
gangen, dvs. man skal ind og omstille hvis man vil have opkaldet videreført.
Jeg er lidt ulden på hvordan det fungerer med sms - men det må være når man
skifter kort at man så modtager sine SMS'r. Jeg fatter simpelthen ikke
hvorfor der endnu ikke er nogen der er kommet med en løsning så ihvertfald 2
simkort kunne være aktive på samme tid

Uanset hvad så vil en søgning på google hurtigt afsløre at det IKKE er et
dansk produkt men er importeret fra Taiwan eller Kina, der er masser af hits
på "multisim sim". Prisen synes jeg iøvrigt er rimeligt i overkanten - man
kan faktisk købe udstyret til ca. den pris som de forlanger for operationen.
http://www.gsm-technology.com/index.php/en_US,details,id_pr,683.html

Så er det jo så op til en selv om man selv tør rode med det

--
/Steen
Fjern alt til og med sidste underscore i email.

Fra : anders majland

Dato : 15-05-04 20:16

> Uanset hvad så vil en søgning på google hurtigt afsløre .....

Søg også lidt tilbage i denne gruppe - Jeg er meget tilfreds med
produktet fra polen (http://www.gsm-technology.com/)

Der er dog sim kort det ikke kan knække - bla. 1/4 af de nyeste fra
telmore jeg har haft fingrene i... Og nogen af dem kan knækkes har taget
over 8 timer.

> Så er det jo så op til en selv om man selv tør rode med det

Sålænge man undlader at have et nummer aktivt på 2 telefoner ad gangen
burde det ikke være farligt. Jeg skifter mellem et arbejds og et privat
nummer og det fungere ganske fint (og har også en vagt telefon på samme
kort).

For sjov lagde jeg 6 numre på et kort og det kørte også bare derudaf
(der er plads til 10). Telefonbogen er fælles mellem alle numre hvilket
egenligt er meget rart.

På en nokia kan nummeret skiftes via menuen.

BTW med de priser som danske unlock tager varer det nok ikke længe inden
de får konkurrence ... Jeg kunne da godt finde på at gøre det billigere.
Jeg har jo hardwaren

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Anders [8000]

Dato : 15-05-04 21:16

> BTW med de priser som danske unlock tager varer det nok ikke længe inden
> de får konkurrence ... Jeg kunne da godt finde på at gøre det billigere.
> Jeg har jo hardwaren

Jeg vil ihvertfald godt være din første kunde