fødsel- jeg tror der er flere- hvor lang t~
Fra : Jens Borchert Peders~

Dato : 15-05-04 08:03

Hej.

Jeg har en ganske almidelig huskat, men dog med persergener i sig.
Hun har i nat fået sit tredje kuld killinger, jeg har ikke været med.

Hun virker urolig og er stadigvæk tyk. Jeg er ikke sikker på at hun har
født alle killinger, måske er der kun kommet fra den ene livmoder.
Selv om hun ikke er afslappet, ligger hun samtidig og spinner og passer de
små (4 stk.)

Hvor lang tid skal vi afvente om der kommer flere inden vi evt. kontakter
en dyrlæge.

Med venlig hilsen

Lise

Fra : zasha

Dato : 15-05-04 10:00

<klip>
> [...]
> Hun virker urolig og er stadigvæk tyk.
> Hvor lang tid skal vi afvente om der kommer flere inden vi evt. kontakter

Hej Lise :)
Tillykke med de fire mislinger *smil*
Jeg ville køre NU, hvis det var mig og min kat, men jeg er også meget "øm"
over mine katte, jeg har handler efter princippet "hellere til dyrlæge én
gang for meget end....."

--
Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi, der kommer i tanke om at Miver jo sådan
set er neutraliseret *damn* jeg ville ellers gerne opleve at blive

http://hei.homepage.dk
og
http://www.onlinesalg.dk/default.asp?Firmaid=3636

Fra : Ukendt

Dato : 15-05-04 10:08

Jens Borchert Pedersen wrote:
> [...]
> passer de små (4 stk.)
>
> Hvor lang tid skal vi afvente om der kommer flere inden vi evt.

Hej Lise

Er du sikker på, at alle efterbyrder er kommet ud ???

Det er før hørt, at en kat kan føde den sidste killing op til et døgn efter
de andre....men ring alligevel til en dyrlæge og forhør dig, hvis du syntes,
missen er urolig.

Tillykke med de 4

MVH

Tina