0.5 kb
Fra : F.B. [3000]

Dato : 14-05-04 13:43

Hej

Når jeg indlæser mine mails fra mail.tiscali.dk
kommer alle mails fint igennem, minus én.

Der kommer en fejlmeddelelse om at serveren ikke svarer, og når jeg
går ind via netmail ser jeg der ligger én mail med:
"no subject"
"tom afsenderfelt"
"0.5 kb."

Den har drillet i en lille måneds tid nu, er det en virus mail oder was?

--
Hilsen

Flemming Jørgensen
Slet: *nospam*

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 14-05-04 14:09

In article <40a4bedd$0$159$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, F.B. [3000] wrote:
> Når jeg indlæser mine mails fra mail.tiscali.dk
>
> Den har drillet i en lille måneds tid nu, er det en virus mail oder was?

Prøv at spørge tiscali

--
Mvh.
Christian E. Lysel

Fra : Simon Lyngshede

Dato : 14-05-04 14:09

On Fri, 14 May 2004 14:43:09 +0200, F.B. [3000] wrote:

> [...]
> "tom afsenderfelt"
> "0.5 kb."
>
> Den har drillet i en lille måneds tid nu, er det en virus mail oder was?

Jeg har før oplevet at spam eller virus mails har været så haft så
seriøst defekte headers at min email program ikke har ville hente dem.
Kun ved at logge ind på en webmail klient har jeg kunne slette dem.

Nå både subject og afsender felt er "tomt" så er det sandsynligvis en
virus, spam eller en bouce fra et eller andet antivirus program, i min
erfaring.

--
Simon

Fra : Kasper Dupont

Dato : 14-05-04 16:39

"F.B. [3000]" wrote:

> [...]
> "tom afsenderfelt"
> "0.5 kb."
>
> Den har drillet i en lille måneds tid nu, er det en virus mail oder was?

Noget i den retning kan vist forekomme hvis man bruger
både POP og IMAP til at hente fra den samme server. Om
end symptomerne lyder lidt mærkelige, så jeg er ikke
helt sikker på årsagen.

For sending spam use abuse@mk.lir.dk and kasperd@mk.lir.dk
I'd rather be a hammer than a nail.