Hjælp til at tilføje hover effekt til list~
Fra : Anders Lund

Dato : 12-05-04 10:52

Jeg forsøger at lave en menubar, som minder om denne:

http://www.arkitrave.com/

Jeg er gået ud fra dette eksempel, men kan ikke få det til at
fungere. Der mangler en a:hover effekt - når man kører musen over
menupunktet, skal den pågældende undermenu komme frem.
Er der nogle. som kan hjælpe med det?

Siden kan ses her:
http://www.itu.dk/people/andelu/W1/epic_sound/test/

Håber der er nogle som kan hjælpe
Anders

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 12-05-04 10:56

Anders Lund <anders_lund78@yahoo.com> wrote:

> http://www.arkitrave.com/
> Jeg er gået ud fra dette eksempel, men kan ikke få det til at
> fungere.
> http://www.itu.dk/people/andelu/W1/epic_sound/test/

<link href="file:///H|/public_html/W1/epic_sound/site/css/style.css"
rel="stylesheet" type="text/css">

Du henviser til et stylesheet lokalt på din maskine.

--
Anders Thorsen Holm | http://www.thorsenholm.dk

Overvejer du at købe en DVD-afspiller? Så hold dig fra Fona!
Læs hvorfor: http://www.thorsenholm.dk/fona/

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 12-05-04 10:59

Anders Thorsen Holm <zoolook@daimi.au.invalid> wrote:

> Du henviser til et stylesheet lokalt på din maskine.

Og så er der nok lige det væsentlige, hvis du skal have IE med: