problemer med html eller css :S
Fra : Stephan Grooss

Dato : 11-05-04 20:41

Ja jeg har aldrig været god til at starte et indlæg...

Jeg har et problem med min side, da jeg har opbygget hele min
side af kasser i stedet for frames, kassen som hedder menu hvor
mine links ligger i vil jeg gerne have sådan gjort at når jeg
trykker på dem kommer de frem i kassen som hedder indhold
(midterste) men.. det kan jeg ikke

Er der nogle der lige kan studere mit volapyk hvis jeg vedlægger
links til min hp og css, og se om de kan finde rundt i det og
hjælpe med med dette her koks.

på forhånd amnge tak :)

vedlagt links:

html:

http://totalstoned.1go.dk

css:

http://totalstoned.1go.dk/style.css

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jopa

Dato : 11-05-04 22:32

Stephan Grooss <expoiser@hotmail.com> skrev bla:
> [...]
> mine links ligger i vil jeg gerne have sådan gjort at når jeg
> trykker på dem kommer de frem i kassen som hedder indhold

Hmm du har 7 links i din menu.
Det du kan gøre er at lave 7 ens sider med forskelligt indhold i din
"indholdskasse"

Kan du køre PHP ?
Kan du dele din side op og inkludere de enkelte elementer således ca :

include("top.php");
include("menu.php");
include("indhold.php");

Du kan så lave forskellige sider som kan udskiftes med indhold.php

Ved ikke om det egentlig er det du spørger om )

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Stephan Grooss

Dato : 12-05-04 15:46

Hey

Fandt vist en anden løsning med at kalde min midterste box for en
iframe.. vist lykkedes nu.

Nu har jeg bare det problem at jeg gerne vil have et billed til at være
der til at starte med på index siden, men kan ikke få til at virke med
det iframes

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-05-04 16:23

> [...]

>Nu har jeg bare det problem at jeg gerne vil have et billed til at være
>der til at starte med på index siden, men kan ikke få til at virke med

Den må du forklare nærmere, er det ikke bare at placere billedet
på siden, enten den skal være i <iframe> eller på den anden side?

Men må indrømme forstår ikke lige, hvad du mener.

Prøv at upload en testside, hvor du prøver det ønskede, så er det
nemmere at svare.
--
Knud

Fra : Stephan Grooss

Dato : 12-05-04 17:00

mkay prøver igen på siden her, har jeg det problem at der er rullemenu der
hvor der entlig ikke skal være i midten, ideen er når man loader siden op
skal bileldet fremvises og når man klikker på andre links forsvinder
bileldet og bliver erstattet af de andre sider som er refererende links
til.

Men igen problemet er at der er en rullemenu i midterboksen hvor billedet
entlig skal være, og det mærkelige syntes jeg er at billedet og iframen har
samme størelse så burde der da ikke være et problem der?

og hvis i også var så behjælpelige at fortælle hvordan jeg ændrer
baggrundsfarven til sort i stedet for hvid som i kan se.

vedlagt hjemmeside:

http://totalstoned.1go.dk

mt stephan