Nokia 3510i problem
Fra : kjeld larsen

Dato : 14-05-04 12:39

Hej i gruppen
Jeg har en Nokia 3510i som jeg har et problem med
Min søn har haft den og hentet en del billeder og samtidig slettet standard
baggrundsbillederne kan de sættes ind igen , alle de forskellige BABES
han har hentet bliver slettet ,og standard billederne sættes ind igen, kan
det lade sig gøre og hvad kræves der for at det kan.

Lige nu ...når jeg vil skifte baggrund (der er ingen i mappen "Grafik") men
når jeg forsøger at gå ind i grafikmappen via display indstillinger går
telefonen ligesom ud og kommer så igen , det eneste der er på displayen er
batteri indikatoren, hvorefter det hele vises igen, er der evt noget galt
eller gør den sådan når der ikke er billeder i mappen grafik?

mvh
kjeld larsen

Fra : [DK]MuC

Dato : 14-05-04 13:23

Ja de kan sagtens genskabes. Dels kan man upload dem, eller købe et kabel,
og selv sortere i hvad man vil have eller ikke have. Så fremt du bor i
nærheden af Fredensborg, kunne du joi give mig et kald, så skal jeg fikse
den for dig mens du venter, da jeg har kabel og MANGE fede spil og billeder
(også de orginale). Send mig en mail på andersen@icemaniac.dk hvis mit
tilbud findes interessant.

Fra : kjeld larsen

Dato : 14-05-04 13:50

Hej Andersen
Tak for din hurtige respons , jeg bor i odense så det er for mig desværre
ikke i nærheden. Jeg prøvede at hente et billede og ville så gemme det i
Grafik mappen , men da jeg ville åbne mappen for at gemme gik skærmen i sort
? for så at starte op igen 5sek efter, billede som jeg havde hentet var ikke
i mappen altså det var tabt.. det sjove er at hvis jeg gemmer i en af de
andre mapper er der ingen problemer. Jeg prøvede så at slette mappen Grafik
men kunne ikke få lov(Jeg ville så have lavet en ny mappe som hed Grafik
istedetfor den gamle). Skal der bare en ny installation af software til for
at den virker normalt igen?

med venlig hilsen
kjeld larsen
odense

Fra : [DK]MuC

Dato : 14-05-04 14:25

Det skal jeg ikke kunne sige, men jeg er overbevist om at det kan genskabes.
Tør du eventuel sætte telefonen tilbage til fabriksindstilling, så prøv det

Fra : kjeld larsen

Dato : 14-05-04 18:57

Hej igen
Jeg prøvede at sætte telefonen tilbage til fabriksindstilling , men
problemet med grafikmappen er der stadigvæk, jeg prøver med en opdatering af
software så må jeg se

med venlig hilsen og tak for svarene
kjeld larsen