Unlock
Fra : [DK]MuC

Dato : 13-05-04 18:51

Til alle jer der søger unlock af diverse modeller - kig her
http://forum.unlock.no

Fra : helloo.dk

Dato : 14-05-04 00:48

"[DK]MuC" <webmaster@icemaniac.dk> wrote in message
> Til alle jer der søger unlock af diverse modeller - kig her
> http://forum.unlock.no

Hvorfor det når der findes en Dansk side på www.helloo.dk ????
Hilsen Dan

--
Gratis unlock af Nokia telefoner
Se mere info på www.helloo.dk
Vi er med på de nyeste modeller

Fra : [DK]MuC

Dato : 14-05-04 07:37

Nok fordi http://forum.unlock.no dækker langt flere telefoner end hello.dk

Fra : helloo.dk

Dato : 14-05-04 11:29

"[DK]MuC" <webmaster@icemaniac.dk> wrote in message
> Nok fordi http://forum.unlock.no dækker langt flere telefoner end hello.dk

Det er jo noget pjat at sige.. jeg låser jo de samme telefoner op som der..
ALT hvad der kan gratis unlockes gør jeg via min hjemmeside.. så den må du
længere ud på landet med. Eller du har måske ikke undersøgt det før du
taler?
Hilsen Dan

Fra : [DK]MuC

Dato : 14-05-04 11:48

Ja ja Kloge åge. Mig bekendt er Nokia det eneste mærke man GRATIS kan
unlocke og klikker man ellers videre på dine mange mærker under linket
"Unlock mdeller" så får man "Siden kan ikke findes" så kom igen med din
visdom om nærlæsning.

Fra : helloo.dk

Dato : 14-05-04 18:59

> [...]
> unlocke og klikker man ellers videre på dine mange mærker under linket
> "Unlock mdeller" så får man "Siden kan ikke findes" så kom igen med din

Hvis du kikker under download siden vil du kunne finde alt hvad du skal
bruge for at låse alle de telefoner op som de andre også kan.. Siemens, NEC,
osv. findes i det jeg har valgt at kalde calculator til alle nokia telefoner
da der er flest nokia modeller i den.

Derudover skal jeg jo også have tid til at få lavet min hjemmeside færdig
men det er lidt svært når man skal skære alting ud i pap for sådan en som
dig som ikke forstår mere end 2 ord af gangen...

Hilsen Dan

Fra : Anders

Dato : 27-05-04 08:20

Til Dan (www.helloo.dk).

Hvornår regner du med at siden er færdig ??.

/ Anders