Ericsson R600
Fra : Thomas

Dato : 10-05-04 21:25

En gammel sag, men har alligevel brug for at låse den op. Sonofon svarer
ikke på mails - og de retningslinier jeg har fået fra Sonofon passer ikke.
Hvordan kommer jeg frem til at indtaste min unlockkode, som jeg rent faktisk
har?

mvh

Thomas

Fra : [DK]MuC

Dato : 10-05-04 21:50

Uden at spille klog, mener jeg at din telefon kun kan unlockes ved hjælp af
kabel

Fra : DirectX

Dato : 10-05-04 21:51

Hejsa Thomas

Den telefon du har kan godt være noget vanskelig at have med at gøre, men
her kommer hvad du skal gøre:

I med dit nye simkort
Tænd telefonen
Indtast pinkode
Tryk nu < * * < ( pil venster stjerne stjerne pil venstre )
Hvis du kommer der ind så kan du se nogle små låse, marker den lås der er
låst og indtast din kode
Tryk så yes ( kan godt vare nogle sekunder inden den er tilbage i låse menu)
Tryk så no 2 gange
Sluk og tænd telefonen
så er den unlocked

mvh
C@ss

Fra : helloo.dk

Dato : 10-05-04 23:25

"DirectX" <stendrup@REMOVEvip.cybercity.dk> wrote in message

> I med dit nye simkort

Der er jeg ikke enig.. Tænd derimod telefonen uden simkort og tryk så <**<
Hilsen Dan (som godt kan lide at have ret)

--
Gratis unlock af Nokia telefoner
Se mere info på www.helloo.dk
Vi er med på de nyeste modeller

Fra : Ham selv

Dato : 11-05-04 07:35

Der er jeg heller ikke enig, det kan gøres på begge måder:)
(Endnu en der godt kan lide at have ret)

Med venlig hilsen Ham selv

Email : djubiNOSPAM@djubi.dk

\\\\////
(o)(o)
!-----ooo--(__)--ooo-----!

Fra : helloo.dk

Dato : 11-05-04 08:30

"Ham selv" <djubiNOSPAM@djubi.dk> wrote in message
> Der er jeg heller ikke enig, det kan gøres på begge måder:)
> (Endnu en der godt kan lide at have ret)

Ved det godt.. Driller ham kun.. Har fået lov..
Hilsen Dan

Fra : Thomas

Dato : 11-05-04 15:52

Takker for svarene.
Låste den op uden sim-kortet i. Måske den også havde virket med Det
finder vi aldrig rigtig ud af, vel.
- og uden kabel.
/Thomas