Databaseret hjemmeside
Fra : kalle

Dato : 01-05-01 17:46

Hvis der er nogle der kunne fortælle mig, hvordan man laver en
databaseret asp hjemmeside. Så vil jeg blive meget glad!!!

Fra : Claus O

Dato : 01-05-01 17:55

"kalle" <mujaffa@ofir.dk> wrote

> Hvis der er nogle der kunne fortælle mig, hvordan man laver en
> databaseret asp hjemmeside. Så vil jeg blive meget glad!!!

Det kan Wrox lære dig.
Beginning ASP Databases.
www.wrox.com
Claus

Fra : kalle

Dato : 01-05-01 17:59

Fra : Jonas Astrup - html.~

Dato : 01-05-01 20:39

kalle wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> Hvis der er nogle der kunne fortælle mig, hvordan man laver en
> databaseret asp hjemmeside. Så vil jeg blive meget glad!!!

Prøv at tage en kigger her:
http://www.html.dk/tutorials/asp/lektion17.asp

Mvh
Jonas