NC OC Friend og BP6
Fra : Lars H. Fischer

Dato : 01-05-01 18:20

Hej Alle

Jeg har lige investeret i et par Noisecontrol Overclockers Friend til
mine kære Celly 466, problemet er at køleprofilen er for stor og kan
ikke sidde der uden, at skubbe kraftigt til et par kondensatorer.

Så jeg ville lige høre om der andre med et BP6 og et par NC kølere, der
har fundet en snedig løsning og hvordan man nemmest fjerner er par
millimeter fra køleprofilen?

--
Hilsen
Lars H. Fischer

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 01-05-01 18:41

"Lars H. Fischer" <nyheder@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Så jeg ville lige høre om der andre med et BP6 og et par NC kølere, der
> har fundet en snedig løsning og hvordan man nemmest fjerner er par

Hvis kondensatorernes ben kan bøjes lidt, så prøv det.
Ellers kan en fil vel fjerne en mm fra køleprofilet...

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://vvv.fischer.as

Fra : Lars H. Fischer

Dato : 01-05-01 22:47

"Søren C. Fischer" <soren@fischer.as> skrev i en meddelelse
> Hvis kondensatorernes ben kan bøjes lidt, så prøv det.
> Ellers kan en fil vel fjerne en mm fra køleprofilet...

Benene kan ikke bøjes desværre, så det bliver på en tur på "drejebænken" at
de to kølere må miste lidt af sit flotte look .-)

--
Hilsen
Lars H. Fischer

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 02-05-01 07:52

"Lars H. Fischer" <newsgroup@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> "Søren C. Fischer" <soren@fischer.as> skrev i en meddelelse
>
> Benene kan ikke bøjes desværre, så det bliver på en tur på
> "drejebænken" at de to kølere må miste lidt af sit flotte look .-)

Jada. Kan allerede se det for mig:
Kombinationen af en stor høvl og noget koldpresset linolie burde
forhindre varmeudviklingen

--
Peter Thomas Fischer
peter@fischer.as

Fra : Kristian Thomsen

Dato : 04-05-01 14:19

> Peter Thomas Fischer

Hehe, hold da k*ft hvor er i mange Fischers...! :))

- Kristian

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 04-05-01 14:30

"Kristian Thomsen" <thomsen@eatfish.dk> skrev i en meddelelse

> Hehe, hold da k*ft hvor er i mange Fischers...! :))

Hehe )

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://vvv.fischer.as

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 07-05-01 22:45

On 04 maj 2001 Kristian Thomsen was possessed by a lesser demon and then
forced to type this:

> Hehe, hold da k*ft hvor er i mange Fischers...! :))

2635 ifølge Danmarks Statistik

--
Lars Kyndi Laursen
Ikke-repræsenterende som altid

Tyrael: "Not your fault. Tell me, Marius. How was it not your fault?"