Positions problem?
Fra : Magnus

Dato : 01-05-01 15:06

Jeg har en menu på min ASP side som benytter sig af layers hvis position
defineres ud fra øverste venstre hjørne via denne stump kode i en fil

HM_Array2 = [
[118, // menu width
160, // left_position
136, // top_position

Men da jeg gerne skal brue menuen på min ASP side hvor siden vises i en
tabel midt på siden.
Hvordan kan jeg få beregnet browservinuets bredde uanset om det er
maksimeret eller i et vindue for bagefter at finde midten inden der skal
trækkes en konstant værdi fra inden resultatet indsattes istedet for de 160
i koden ovenover.

Er det noget der kan lade sig gøre med en fornuftig sikkerhed for at menuen
altid vil placeres rigigt uanset vinduets størrelse ?

/Magnus

Fra : Kim

Dato : 03-05-01 14:25

Man har mulighed for at angive positionerne i %, så det skulle være muligt
at difinere dem således at de altid forholdsmæssigt vil være det samme sted.

Kim