MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Vinduesstørrelse
Fra : Jimmy Nystrup

Dato : 12-05-04 16:10

Er der nogen der kan hjælpe mig med et lille problem.
Det er sådan at jeg har en popup killer kørende, og problemet er at den
lukker nye vinduer ned som åbenbart har en størrelse som den ikke bryder sig
om, og sagen er den at hvis jeg beder om at åbne en side i et nyt vindue
åbner de altid som nogle meget små vinduer, og så bliver de lukket med det
samme af popupkiller.
Hvordan får jeg mine vinduer til at åbne sig i maksimeret tilstand hver
gang.

Pft
Jimmy

Fra : John

Dato : 12-05-04 16:39

"Jimmy Nystrup" <Nystrup@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> samme af popupkiller.
> Hvordan får jeg mine vinduer til at åbne sig i maksimeret tilstand hver

Hej Jimmy, den nemmeste løsning er nok at slette din popup killer, og i
stedet installere Google Toolbar, der også har popup-killer. Vælg den
engelske version: http://toolbar.google.com/ Mvh John

---