MS Windows
briani 27239
win98 - Software Update Incomplete
Fra : Simon Rask

Dato : 11-05-04 08:50

Efter lang tid uden opdatering af win 98 forsøgte jeg mig med Windows
Update. Det betød at

Jeg ikke længere kan lave Windows Update

Jeg kan ikke skrive ud fra Outlook Express og Internet

Jeg for skript fejl ved forsøg på udskrivning

---------------

Fejl ved opdatering:

Software Update Incomplete

The Windows Update software did not update successfully. Below are some
suggestions to help you proceed:

You may have clicked No when prompted to accept the Trust Certificate. To
allow the Windows Update site software to install, click Yes when presented
with the Security Warning dialog box.

Your Internet Explorer security settings may be set too high. To install the
updated software and access Windows Update, Internet Explorer security must
be set to medium or lower, and active scripting and the download and
initialization of ActiveX controls must be enabled.

Note These are the default settings for Internet Explorer. For more
information about Internet Explorer security and instructions on how to
change your security settings, read Microsoft Knowledge Base (KB) Article
Q174360.

Fejl ved udskrift

Der opstod en fejl ved scriptet på denne side

Linje 1387

res://C:\WINDOWS\SYSTEM\SHDOCLC.DLL/preview.dlg

--
Simon