MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
service pack
Fra : hansen

Dato : 10-05-04 19:01

For at gøre en lang historie kort, har jeg lagt et billed på dk.binaer
emne:service pack, med en fejlmeddelse hvad gør jeg så??
mvh. søren

Fra : Torben

Dato : 10-05-04 20:33

har jeg lagt et billed på dk.binaer

Undskyld dette er et sidespørgsmål!

Er det bare mig der ikke kan finde den gruppe? Har tidligere haft den ! hvis
jeg søger på "bina" kommer der ikke noget frem!

Torben

Fra : ///JJ

Dato : 10-05-04 22:17

Torben wrote:
> [...]
>
> Er det bare mig der ikke kan finde den gruppe? Har tidligere haft den
> ! hvis jeg søger på "bina" kommer der ikke noget frem!

Måske din udbyder ikke har gruppen mere??
TDC har den i hvert fald.

///JJ

Fra : Sp@cey

Dato : 11-05-04 09:35

"Torben" <75568799antispam@stofanetantispam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
hvis
> jeg søger på "bina" kommer der ikke noget frem!

se hvis nu du prøver at søge på DK.Bina istedet
--
Mvh Sp@cey

"Flies spread disease, so keep yours closed"
Gen. McArthur

Fra : ///JJ

Dato : 11-05-04 14:09

Sp@cey wrote:
> "Torben" <75568799antispam@stofanetantispam.dk> skrev i en meddelelse

> se hvis nu du prøver at søge på DK.Bina istedet

Det er ligegyldigt - i hvert fald hvis man bruger OE

///JJ

Fra : ///JJ

Dato : 10-05-04 22:19

hansen wrote:
> For at gøre en lang historie kort, har jeg lagt et billed på dk.binaer
> emne:service pack, med en fejlmeddelse hvad gør jeg så??
> mvh. søren

Det er bare et skud, men Nero og visse andre brænder-programmer har det med
at køre en "Hjælper/Wizard"-ting som typisk lægger sig i process-linien nede
ved uret. Prøv at afslutte den/dem hvis du har noget lignende kørende.
Måske kunne det også være Daemon Tools eller lignende cd-drev-programmer.

///JJ