Vægt på blækpartron
Fra : Anders Pedersen

Dato : 12-05-04 06:43

Jeg har en lexmark partron nr 100026
som ikke ville udskrive.

Har prøvet at rense den,men det går dne modstatte vej.
Der for er jeg nu i tvijl om det partronen der er slidt eller den er ved at
løbe tør

Mit spørgsmål er.
Hvad er vægten på en fyldt partron og en der tom patron

Fra : Leif Christensen

Dato : 13-05-04 19:25

Køb en ny og vej og vej den gamle så har du vægten på begge to.
Leif

Fra : Anders Pedersen

Dato : 13-05-04 20:39

On Thu, 13 May 2004 20:25:18 +0200, Leif Christensen wrote:

> Køb en ny og vej og vej den gamle så har du vægten på begge to.
> Leif
Jeg kan ikke bruge dit svar til noget
Selv om at jeg køber en ny patron hos elgiganten i morgen
men der er en nr 27 og den er med mindre blæk