Hvordan/hvor finder man "små" PC dele til ~
Fra : Henne

Dato : 09-05-04 10:34

Hej
Har et lille Aopen kabinet hvor CD drev faktisk ikke kan være der.
Hvordan/hvor finder man nogle "fysisk" mindre dele ?
Kan ikke se størrelser på hj. siderne.
Henne

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 09-05-04 11:10

Jeg har et cd-drev som er på størrelse med dem man bruger i bærbare - kan
det være der?

Fra : Henne

Dato : 09-05-04 11:23

Er det samme ramme dvs kun længden til forskel ?? Har sendt dig en mail ang
mobo ??

Fra : Leony

Dato : 09-05-04 20:26

In news:409dfafc$0$3058$14726298@news.sunsite.dk,
Henne typed:

> Har et lille Aopen kabinet hvor CD drev faktisk ikke kan være der.
> Hvordan/hvor finder man nogle "fysisk" mindre dele ?
> Kan ikke se størrelser på hj. siderne.

Lite-On's cd drev er en smule mindre end almindeligt (ca. 1 cm).
Ved ikke om det er for lidt.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Ukendt

Dato : 10-05-04 11:53

Leony wrote:

> Lite-On's cd drev er en smule mindre end almindeligt (ca. 1 cm).

Jeg har endnu ikke set et mindre LiteOn CD-drev, men;
Jeg har en LiteOn CD-brænder, den er ca. 19,5 cm.
Jeg har også et LiteOn (165H) DVD-drev, det er 17 cm langt.
Det ligner meget en tomme (2,54 cm) til forskel.

Fra : Leony

Dato : 10-05-04 13:39

In news:409f5f16$0$182$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Jens C. Hansen [Odense]" <"Jens C. Hansen [Odense] typed:

> Jeg har endnu ikke set et mindre LiteOn CD-drev, men;
> Jeg har en LiteOn CD-brænder, den er ca. 19,5 cm.

Du har ret, det var egentlig også en brænder jeg mente, men det var
desværre ikke det der kom op på skærmen fra tastaturet.
Takker mange gange for korrektionen (godt nogle er vågne).