Compaq presario 6530dk
Fra : Klaus

Dato : 07-05-04 10:44

Hejsa.

Jeg har fået fingrerne i en Compaq Presario 6530dk. Alt sidder
onboard, video net, audio, usb... osv... Jeg kan bar ikke finde
driverene på compaq/hp's hjemmeside. Hvordan fan... finder jeg dem så

I det hele taget har Compaq en elendig hjemmeside. Jeg ville skrive en
mail til deres danske pupport afd. Men da jeg havde svaret på det 4.
spørgsmål om hvliken computer det drejede sig om, og jeg stadig ikke
havde fået en e-mail adresse jeg kunne skrive til, så opgav jeg!

Mon ikke der er en her inde der kender noget til de drivere?

Venlig hilsen
Klaus

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 07-05-04 12:12

google-news-07-05-2004@datamaskine.dk (Klaus) crashed Echelon writing

> [...]
> havde fået en e-mail adresse jeg kunne skrive til, så opgav jeg!
>
> Mon ikke der er en her inde der kender noget til de drivere?

Åben maskinen, find ud af hvilken Chipset, VGA, LAN, USB, LYD osv. chip der
sidder på bundkortet og gå ind på de respektive producenters hjemmeside og
hent drivere fra dem.

De er også som regel mere opdateret end dem Compaq lægger ud på sitet.

--
Bjarke Andersen

Fra : Leony

Dato : 07-05-04 12:18

In news:bedab401.0405070143.db0ca0a@posting.google.com,
Klaus typed:

> Jeg har fået fingrerne i en Compaq Presario 6530dk. Alt sidder
> onboard, video net, audio, usb... osv... Jeg kan bar ikke finde
> driverene på compaq/hp's hjemmeside. Hvordan fan... finder jeg dem så

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/static_software_select?cc=us&lc=en&dlc=en&
Tast 6530 i søgefeltet og afslut med enter.

Der er flere drivere til de andre versioner end den danske.

> [...]
> spørgsmål om hvliken computer det drejede sig om, og jeg stadig ikke
> havde fået en e-mail adresse jeg kunne skrive til, så opgav jeg!

Ofte er det nødvendigt for dem at vide hvilken maskine det drejer sig
om, det kan du vel ikke bebrejde dem.

Ring til dem i stedet for, de er flinke mennesker.

Har du prøvet at installere styresystem, måske har du slet ikke brug for
drivere?

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Martin Andersen

Dato : 08-05-04 11:29

> Jeg har fået fingrerne i en Compaq Presario 6530dk. Alt sidder
> onboard, video net, audio, usb... osv... Jeg kan bar ikke finde
> driverene på compaq/hp's hjemmeside. Hvordan fan... finder jeg dem så

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?lc=en&cc=us&product=4114
74&dlc=en&lang=en

Fra : poul madsen

Dato : 10-05-04 19:15

"Klaus" <google-news-07-05-2004@datamaskine.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> havde fået en e-mail adresse jeg kunne skrive til, så opgav jeg!
>
> Mon ikke der er en her inde der kender noget til de drivere?

Prøv at kører aida32. det fortæller dig næsten alt om din maskine uden at
åbne kabinettet.
Ser ud til at deres downloadsside er lukket, men jeg kan maile programmet
til dig, hvis du ikke kan finde det et sted.
Mvh.
Poul