killinger
Fra : Linda Christensen

Dato : 13-05-04 16:01

hej alle
så er der endelig nye bileder af mine 2 killinger på min hjemme side
www.royalmontana.dk
cloe' mangler stadig det helt rigtige hjem så skulle det ha interesse så
skriv eller ring til mig

Med venlig hilsen
Linda Christensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 13-05-04 18:37

Linda Christensen <sj-lcKATTE@BAKKEtdcadsl.dk> writes:

> hej alle
> så er der endelig nye bileder af mine 2 killinger på min hjemme side
> www.royalmontana.dk

*mums-savle-suk*
De er jo bare dejlige...

> cloe' mangler stadig det helt rigtige hjem så skulle det ha interesse så
> skriv eller ring til mig

Uha det var slet ikke pænt at skrive sådan noget så en som mig, som
kun må bo sammen med en kat, kan læse det...

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Linda Christensen

Dato : 16-05-04 11:29

> [...]
>
> --
> Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
> Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

hejsa
det da trist du kun må ha en kat smil
kan du ikke søger om tilladelse til 2 smiller
hun er en rigtig hygge mis

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 16-05-04 16:55

Linda Christensen <sj-lcKATTE@BAKKEtdcadsl.dk> writes:

> hejsa
> det da trist du kun må ha en kat smil
> kan du ikke søger om tilladelse til 2 smiller
> hun er en rigtig hygge mis

Ja meget trist, bunder nok meget i at folk ikke ved noget som helst om
katte. bestyrelsen er alle hundemennesker og ethvert forsøg på at få
gennemtrumfet noget som helst er født til at mislykkes...

Fra : Linda Christensen

Dato : 16-05-04 21:35

> [...]
>
> --
> Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
> Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

hmmm øv øv, nogen steder kan det heldigvis la sig gøre min søster har
nemlig fået tilladelse til 2 katte og en hund

Fra : Mette B

Dato : 13-05-04 19:14

> [...]
> www.royalmontana.dk
> cloe' mangler stadig det helt rigtige hjem så skulle det ha interesse så

Hej Linda

Hvor er de bare skønne dine 2 killinger ! Ja for ikke at sige hele dit
hold af katte.. de er bare smukke, og jeg kan høre at det er Maine Coon,
for nogle af de sjove ting de kan finde på - kan vores Liva også hi hi
Desværre har vi endnu ikke plads til flere... men det kommer helt
sikkert, og så vil vi måske vende tilbage til din side, for vi er vilde
med de blå killinger

Med venlig hilsen
Mette B
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Linda Christensen

Dato : 16-05-04 11:31

> [...]
> Desværre har vi endnu ikke plads til flere... men det kommer helt
> sikkert, og så vil vi måske vende tilbage til din side, for vi er vilde

pjat med dig smil
sådan en lille en kan man da altid få plads til smiller
som sagt er hun en rigtig skat og elsker og putte og er meget nysgerig,
men hun kan os nemt gæmme sig i huler osv så ser hun svær og se hi hi