Kattefoder
Fra : Keld Villadsen

Dato : 13-05-04 15:26

Kan man få et bud på billig og god foder til min henholdsvis
kastrerede hankat og steriliserede hunkat.

Venligst

Keld

Fra : Mette B

Dato : 13-05-04 19:18

> Keld Villadsen skrev:
> Kan man få et bud på billig og god foder til min henholdsvis
> kastrerede hankat og steriliserede hunkat.
>
> Venligst
>
> Keld

Hey Keld

Har ikke et særligt bud på billigt foder, for min erfaring er, at det
der er specielt billigt gav mine neutraliserede katte blærebetændelse.
Så de sidste 7 år har de fået Royal Canin i 10 kg´s sække. Det koster
cirka 420 kr., men er til gengæld også meget drøjere end det billigere..
og helt sikkert mere ernæringsrigt Derudover kan man tydeligt se på
pelsen, om de bliver fodret med godt foder.

Med venlig hilsen
Mette B

P.S. Den ene kat ville være blevet 14 og den anden er 13 år ! Så det kan
betale sig at "investere" i sin kats foder
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : anja rasmussen

Dato : 14-05-04 07:39

> [...]
>
> P.S. Den ene kat ville være blevet 14 og den anden er 13 år ! Så det kan
> betale sig at "investere" i sin kats foder

Her i huset er vi skiftet over til Nutro Choice light....det er et hit
og et godt foder, og så er det forholdsvis billigt - vi giver ca 250kr
for 7,5 kg...prisen kan dog svinge, men vi har meldt os ind i club
petworld, gennem dyrebutikken Petworld, det er herved vi når så langt
ned i pris.
Foderet holder i ca 2mdr til to neutraliserede hunkatte.....

Med venlig hilsen
anja rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar