domænenavn ikke accepteret
Fra : Malene P

Dato : 13-05-04 05:59

Vi har i vores firma et lille netværk -win2kserver med ca 10 maskiner
tilsluttet. Nu skal 3 af dem skiftes ud med 3 helt ens maskiner med XP-Pro.
Den første kom med hiv og sving ind og lod sig koble op -omend, der kommer
en fejlmelding, der lige skal ignoreres. Den anden strøg direkte ind uden
problemer. Og den sidste kom også ind uden fejlmelding -men her går det
galt, når jeg vil give en domænebruger administratorrettigheder til maskinen
lokalt. Det går feks galt, når jeg vil ændre maskinens navn og domæne -her
kommer der en masse dialogbokse, der ikke fører til noget som helst. Jeg
troede, jeg havde gjort det samme ved alle 3 maskiner, da jeg installerede
dem -men hvad har jeg mon overset ved nummer 1 og 3?

mvh
Malene P

Fra : VIP

Dato : 13-05-04 08:44

Har du "klonet" maskinerne med Norton Ghost ?

--
Venlig hilsen

Viggo

Fra : Malene P

Dato : 13-05-04 08:50

"VIP" <netbroker@detteskalfjernesmail.dk> skrev i en meddelelse
> Har du "klonet" maskinerne med Norton Ghost ?

JEG har ikke -men jeg kan ikke udelukke, at de måske fra forhandleren side
er blevet behandlet sådan. Hvilken betydning har det i givet fald -og
hvordan vil jeg så kunne løse problemet?

mvh
Malene P

Fra : Malene P

Dato : 13-05-04 08:54

Glemte at spørge -hvordan kan jeg i givet fald se, om de to maskiner er
Ghost-kloner af den tredie?

mvh
Malene P