Problemer med kurv
Fra : Jacob Buus

Dato : 12-05-04 11:35

Jeg sidder og er ved at lave en webshop til et projekt. Shoppen
kan ses på www.justimagine.dk/jacob1
Problemet består i, at man ikke kan lægge den første vare i
kurven. ALLE andre varer virker, men bare ikke den øverste.
Desuden skal det gerne være sådan, at hvis man vælger det samme
produkt to gange, men i forskellige farver, så skal der oprettes
en ny post i kurven (prøv at bestille den samme vare i to
forskellige farver, så kan I se hvad jeg mener).
Er der nogen der kunne tænke sig at kaste et blik på koden og
muligvis komme med en pointer til, hvad der er galt?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Christian Epstein

Dato : 12-05-04 12:00

Jacob Buus wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> [...]
> Er der nogen der kunne tænke sig at kaste et blik på koden og
> muligvis komme med en pointer til, hvad der er galt?

Du har skrevet indlægget i asp gruppen, men det er sådan at asp
kode ikke kan ses, da det bliver afviklet på serveren, og
derefter sender serveren KUN html koden videre...

Hvis det er asp koden vi skal se på, så skal du nok sende det
relevante kode med...

Og hvis det er html koden, eller javascriptet der skal ses på, er
det her nok ikke den bedste gruppe at spørge i...

/Med Venlig Hilsen
Christian

Fra : Jacob Buus

Dato : 12-05-04 12:09

Jeg går meget stærkt ud fra, at det er i ASP delen af min kode, der
er et problem; men da der er ret meget kode synes jeg ikke det er
hensigtsmæssigt at sende det hele med i den her post.
Problemet består i, at jeg ikke kan se hvor fejlen ligger og det
ville derfor være rart, om der var nogen, der gad kaste et blik på
filerne. Evt. i form af en mail hvor filerne er vedhæftede.

Fra : Mikoangelo

Dato : 12-05-04 17:21

Jacob Buus <admin@justimagine.dk> wrote in news:40a205b1$0$3056
$14726298@news.sunsite.dk:

> [...]
> ville derfor være rart, om der var nogen, der gad kaste et blik på
> filerne. Evt. i form af en mail hvor filerne er vedhæftede.

Hvad med at poste filerne i news:dk.binaer

--
Mikoangelo - webmaster of
http://harrypotter.lk-data.net

Fra : Christian Epstein

Dato : 13-05-04 08:50

Mikoangelo wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> [...]
> http://harrypotter.lk-data.net
> Scrambled email (ROT-13):
> uneelcbggre [on] yx [hyphen] qngn [spot] qx

Den er der desværre ikke adgang til fra HTML.DK, så det kan han nok
ikke... Men kan du ikke prøve at finde den del af koden som du tror der
er noget galt med, og så sende en del af koden med et news indslag...

/ Christian