telia menu
Fra : Mariusz Cielecki

Dato : 12-05-04 10:52

Hej NG.
Telia er ved at lancere Telia Menu som SimToolkit, men det er ikke
kommet til min telefon endnu. er der nogle der kan fortælle mig hvilke
koder man bruger for de sorskellige informationer og hvilket nummer
man skal sende til?

--
Venlig hilsen

Mariusz C [XoDeus]

Fra : Søren Christensen

Dato : 12-05-04 20:06

"Mariusz Cielecki (slet MHHYO)" <mariusz@MHHYOmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kommet til min telefon endnu. er der nogle der kan fortælle mig hvilke
> koder man bruger for de sorskellige informationer og hvilket nummer

Det var de også ved at lancere sidste sommer på mit simkort. Men der er
aldrig dukket noget op....

Venligst

Fra : Mariusz Cielecki

Dato : 18-05-04 17:28

Jeg har nu fundet ud af det!
Skriv en SMS med teksten help og send til 767, så får du en liste
over de kommandoer der kan bruges. Her er en kort oversigt:

----------
Jokes
----------
julejoke, mor, blond, joke, barn, tjener

---------
Søde & Andre
---------
scor, beklager, undskyld, tak, held, savnerdig, opmuntring

---------
Fakta
---------
altomjul, bar, lykkesten, citat, bilkort, tarotkort, post +by,
landekode +land

---------
Quizzer
---------