Filemaker -> MySql
Fra : Niels Prins

Dato : 11-05-04 22:20

Vi har en FilemakerPro 6 server kørende på et intranet. Nu vil vi gerne
have at nogle af de data der tastes ind kan vises på internettet i en
php/MySql løsning. Det er af økonomiske grunde at vi ikke sætter en
Filemaker Unlimited op til webserver + jeg ikke er sikke på at Filemaker
er særlig god til web database.

Jeg forestiller mig at Filemaker serveren opdaterer MySql serveren 1
gang i døgnet eller lig. (det optimale ville selvfølgelig være at der
blev opdateret med det samme)

Er der nogen der har erfaring med et sådant setup eller evt. kan henvise
til nogle artikler på nettet?

Niels