Billeder fra St. bededagsstævne ...
Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 11-05-04 21:39

.... i søndags i Herning. Godt vejr og gode heste - hvad mere kan man
forlange?

http://geysirheste.dk/billeder/bededag2004/

-dennis

Fra : Puntofisken

Dato : 12-05-04 20:29

Rigtig fine billeder du har fået der Dennis

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 13-05-04 08:01

Puntofisken wrote:
> Rigtig fine billeder du har fået der Dennis

Tak. Men jeg synes nu godtnok ikke jeg har fået dem - jeg skulle køre
helt til Herning og tage dem selv ;)

-dennis

Fra : Puntofisken

Dato : 13-05-04 21:15

Retter - rigtig fine billeder du har taget så! *s*

Fra : Anders Bo Rasmussen

Dato : 12-05-04 23:06

On Tue, 11 May 2004 22:38:56 +0200 Dennis Thrysøe wrote:

> ... i søndags i Herning. Godt vejr og gode heste - hvad mere kan man
> forlange?
>
> http://geysirheste.dk/billeder/bededag2004/

Gode billeder og flotte heste. (Det ser godt nok sjovt ud med
personernes størrelser i forhold til hestene, men det er jo nok en vanesag)

Jeg har lige et par gangarts spørgsmål. Hvilken gangart er:
IMG_0323
og
IMG_0636
og
IMG_0434

--
41 6E 64 65 72 73

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 13-05-04 08:00

Anders Bo Rasmussen wrote:

> Gode billeder og flotte heste. (Det ser godt nok sjovt ud med
> personernes størrelser i forhold til hestene, men det er jo nok en vanesag)

Ja, det må det være. Jeg synes det ser mærkeligt ud med sådan en kæmpe
hest, hvor der sidder en lillebitte rytter et eller andet sted ovenpå :)

> Jeg har lige et par gangarts spørgsmål. Hvilken gangart er:
> IMG_0323

Flyvende pas. I tror jeg at der blev sat en verdensrekord (hastighed) på
dette billede. Hvis nogen kender tiden så ret mig endelig, men jeg er
lige ved at tro at han kom under 20 sekunder for 250. m. pas.

> og
> IMG_0636

Tölt. (I dette tilfælde det man kalder fri tölt - altså fuld knald).

> og
> IMG_0434

Galop. Midt i noget af et galopspring, ser det ud til.

-dennis