MySql - Index'es - nogen hajer?
Fra : Nic

Dato : 11-05-04 18:24

Hvem kan lokkes til at hjælpe med at få lavet ordentlige indexes, så min
database ikke vælter min usa-server helt ...

Der skal gerne komme en flaske rødvin på bordet :)

--

Nic

(remove all xyz from email address to reply)

Fra : Troels Arvin

Dato : 11-05-04 21:50

On Tue, 11 May 2004 19:24:23 +0200, Nic wrote:

> Hvem kan lokkes til at hjælpe med at få lavet ordentlige indexes, så
> min database ikke vælter min usa-server helt ...

Prøv at give noget mere info. Hvis det bliver for megen information til
at det passer til et Usenet-indlæg, så skab evt. en webside, hvor du
beskriver den nuværende situation. Så skal du nok få noget feedback.

Fra : Nic

Dato : 12-05-04 05:40

> Prøv at give noget mere info. Hvis det bliver for megen information til
> at det passer til et Usenet-indlæg, så skab evt. en webside, hvor du
> beskriver den nuværende situation. Så skal du nok få noget feedback.

Jeg er på vej til england, tilbage mandag, så vil jeg følge dit forslag.
Håber du / i også vender tilbage til tråden der så :)