6230 billedkvalitet
Fra : Mathias

Dato : 11-05-04 12:55

Hej NG

Jeg overvejer at købe en Nokia 6230, men inden kunne jeg godt tænke mig at
se hvordan kvaliteten på et billede den har taget er. Så hvis en 6230 ejer
ville maile eller linke til et billede han/hun har taget, ville jeg blive
MEGET glad

Hvad er jeres meninger/erfaringer ellers om 6230'eren ?

Hilsen
-Mathias

Fra : Ditte Hansen

Dato : 11-05-04 12:59

> [...]
> MEGET glad
>
> Hvad er jeres meninger/erfaringer ellers om 6230'eren ?

Mon denne side kan hjælpe dig?

http://www.sprites.dk

Fra : Mathias

Dato : 11-05-04 13:03