Ny mobil - låsning af numre
Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 11-05-04 11:40

Hejsa

Poderne skal have mobil så de kan ringe hjem når de er ude
Jeg vil gerne have den låst så kun relevante numre kan ringe til den og man
kun kan ringe op på udvalgte numre
SMS/GSM/GPRS etc er underordnet i første omgang

Findes det noget i den retning - evt som bytmobil?

- Peter

Fra : Funnyboy

Dato : 25-05-04 18:22

Ja der findes en "børne" mobil fra motorola mener jeg det var hvor man koder
1 nummer ind og det er det eneste nummer der kan ringe til og fra
mobilen....
Men hvor jeg har set den kan jeg ik huske men det er på nettet et sted hvor
de kun handler med mobiler.
Så det er bare ind og søge efter den.

Held og lykke.

Preben