mySQL og asp
Fra : MooreHojer

Dato : 11-05-04 11:35

Er der nogen der kender en torturial til mySQL når man bruger ASP? Jeg har kun
kunne finde en til PHP. Er der nogen der har noget lignende til ASP vil jeg
blive meget glad, da jeg intet kendskab overhovedet har til mySQL. Jeg har
tidligere arbejdet med MSAccess, men vil gerne til at køre med mySQL i stedet
for. Hvis det har nogen betydning har jeg downloadet min version af mySQL her:
http://www.mysql.com/downloads/mysql-3.23.html

Fra : Kim Andersen

Dato : 12-05-04 10:55

"MooreHojer" <simonhoejer@hotmail.com> wrote in message
> [...]
stedet
> for. Hvis det har nogen betydning har jeg downloadet min version af mySQL

Jeg ville nok bruge MySQL 4.0.x og MySQL ODBC.
Med ODBC skal du lave det samme som du gør med MSAccess og ASP.

/Kim