Html/Linieskift i MessageDialog?
Fra : Stefan Kristensen

Dato : 11-05-04 11:21

Hej NG.

Jeg har en applet, der bl.a. viser en Message Dialog vha.
JOptionPane.showMessageDialog(null, "Min Besked", "Overskrift",
JOptionPane.INFORMATION_MESSAGE);
Nu vil jeg gerne have to linier i min besked, men hvordan gør jeg det?
Jeg har prøvet med "Min besked<br>Ny linie", men der kommer <br> bare med
som tekst.

mvh
Stefan

Fra : Mads Bahrt

Dato : 11-05-04 11:35

Stefan Kristensen wrote:

> [...]
> Nu vil jeg gerne have to linier i min besked, men hvordan gør jeg det?
> Jeg har prøvet med "Min besked<br>Ny linie", men der kommer <br> bare med

Fra hoften med forbehold:
Prøv at skifte <br> ud med \r\n

MVH
mads

Fra : Stefan Kristensen

Dato : 11-05-04 12:06

> Fra hoften med forbehold:
> Prøv at skifte <br> ud med \r\n
Bare fordi man skyder fra hoften kan man jo godt ramme plet
Det er nok med \n.

Tak for hjælpen

c",)
Stefan

Fra : Thomas Bendsen

Dato : 11-05-04 14:02

In article <40a0b386$0$3059$14726298@news.sunsite.dk>,
"Stefan Kristensen" <stefank@asg.com> wrote:

> Bare fordi man skyder fra hoften kan man jo godt ramme plet
> Det er nok med \n.
>
> Tak for hjælpen
>
> c",)
> Stefan

Du kan formentlig også bruge html (Det kan man i de fleste Swing
komponenter). Du skal bare starte med <html> og slutte med </html>

--
MVH
Thomas Bendsen