PC Crasher
Fra : Jimmy

Dato : 11-05-04 11:05

Hej

Har et Zyxel B-100 PCMCIA kort på en Windows XP bærbar. Jeg har installeret
nyeste drivere til kortet, men problemet jeg vil omtale var der også inden
jeg opdaterede driverne.

I mit AP B-1000 kan jeg slå SSID fra, således at det ikke bliver vist. Dette
har jeg gjort for at forhindre at andre kan se mit AP.

Efter jeg gjorde dette slog jeg den setting fra der gjorde at Windows
styrede min trådløse forbindelse. I det lille program der følger med kortet
har jeg sagt at det skal connecte til mit AP.

Dette virker fint, men engang imellem så fryser min computer! Det eneste jeg
behøver at gøre for at kunne fortsætte med det jeg laver er at tage PCMCIA
kortet ud, så kører alt igen på nær min netforbindelse.

Hvad går galt???

Jeg har prøvet at afinstallere alt og installere det igen, men det gør ingen
forskel. Nu har jeg sat alt tilbage som det var inden jeg startede, men nu
fryser min PC stadigvæk. Hvad skal jeg gøre?

Nogen der har oplevet noget lign. eller kender til noget jeg kan gøre?

Gør jeg noget forkert?

--

Jimmy

Fra : Bent Mortensen

Dato : 11-05-04 11:51

"Jimmy" <pleasereplyingroup@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> fryser min PC stadigvæk. Hvad skal jeg gøre?
>
> Nogen der har oplevet noget lign. eller kender til noget jeg kan gøre?

hej Jimmy

Prøv at vrikke forsigt med dit PCMCIA kort, det kan muligvis skylde fysisk
dårlig kontak til kortet.
har haft samme problem,
det var sådan at min mus fryser, men når jeg vriker med kortet køre den igen
jeg kan ikke sige om det er det samme ved dig, men det er da et forsøg vær.
v/h Bent

Fra : Jimmy

Dato : 11-05-04 12:07

"Bent Mortensen" <ben@mortensen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
igen
> jeg kan ikke sige om det er det samme ved dig, men det er da et forsøg

Har lige prøvet, men jeg tror desværre ikke at det er det. Men det var helt
sikkert et forsøg værd :)

Tak.

Jimmy

Fra : Steen Ulrick Madsen

Dato : 11-05-04 17:39

> [...]
> behøver at gøre for at kunne fortsætte med det jeg laver er at tage PCMCIA
> kortet ud, så kører alt igen på nær min netforbindelse.

<snip>
Havde samme problem.
Nyt kort - og vupti så kørte det.

Mvh Steen