bukkefotos
Fra : Peter T.

Dato : 11-05-04 10:24

Hej, jeg ønsker alle knæk og bræk her til bukkejagten, husk lige at sende et
foto af din buk(ke).
Se også min hjemmeside www.pulk.dk
Med jægerhilsen
Peter Thygesen

Fra : Morten Holst

Dato : 11-05-04 13:58

Hej Peter...

Jeg har lagt et billede i dk.binaer. (Råbuk)
Er det noget du kan bruge eller skal bukken være skudt :)

Mvh.
Morten Holst.

Fra : -V-

Dato : 12-05-04 16:22

Morten Holst wrote:
> Jeg har lagt et billede i dk.binaer. (Råbuk)
> Er det noget du kan bruge eller skal bukken være skudt :)

Hej Morten.

Efter at være blevet svinet til i dk.binaer fandt jeg nu den originale post.

Kan du ikke fortælle lidt mere om billedet og omstændighederne?

-V-

Fra : Morten Holst

Dato : 12-05-04 19:04

Hej -V-

Jo det kan jeg godt...
Rå´en blev taget af en bortløben schæfer og efterlod sig dette lam. Lammet
blev senere fundet meget afkræftet i en have hvor det havde stået og skreget
en hel dag. Ejeren af grunden hvorpå det blev fundet ringe til os og spurgte
om råd da han havde fået at vide at vi havde haft en før. (Men det er en
anden historie)
Det endte med at han kom og afleverede det senere samme dag.
Det tog sin tid at få lært det til at sutte på sutteflaske så den har ikke
været mere end en dag eller to da vi fik det.

Nu er det kommet til hægterne igen og lever i bedste velgående. Den omgås
uden problemer vores andre dyr som du kan se på billedet.

Fra : -V-

Dato : 12-05-04 20:01

Morten Holst wrote:
> Nu er det kommet til hægterne igen og lever i bedste velgående. Den
> omgås uden problemer vores andre dyr som du kan se på billedet.

Hej Morten.

Spændende historie.

Jeg går ud fra at du har jagthunde hjemme.
Hvordan i alverden kan du holde dem fra at gå agurk med al den fært i huset?

-V-

Fra : Morten Holst

Dato : 12-05-04 21:04

Nej jeg har ingen jagthunde selv.
Der er kun en gammel Golden Retriever og de kan godt sammen.

Morten Holst