ØV !!!!! (Adoption)
Fra : Susanne Colsted

Dato : 11-05-04 09:45

Øv...min datter kan, til vores store frustration, ikke tåle voren nye
dejlige hankat

Han er en grå/hvid hankat på 7 måneder. Han er riiiigtig lækker og meget
kælen.

Er der eventuelt en af jer kattevenner der vil adoptere hasm ??

Mange hilsner Susanne

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 11-05-04 09:47

Prøv at kontakte www.vildkat.dk som ofte har held med at omplacere misser

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Jakob Lyhne Thuesen

Dato : 11-05-04 09:52

Altid rart at vide lidt om katten.

Er den kastreret, hvilken race, hvor i landet befinder den sig, etc.

Det gør det noget nemmere for folk at tage stilling med det samme

Pøj pøj med adoptionen og ærgeligt med den allergi

Prøv www.vildkat.dk - kan varmt anbefale den, da vi fik vores ene kat
igennem der.

Mvh

Jakob

Fra : Susanne Colsted

Dato : 11-05-04 10:00

Ja, det er meget ærgeligt med allergien.......og underligt for ingen andre i
familien har det.

Nå...men han er hentet lige fra moar....så han er hverken det ene eller det
andet og befinder sig i Helsngør.

Hilsen Susanne

Fra : Jane

Dato : 11-05-04 16:17

Susanne Colsted skrev i

> Ja, det er meget ærgeligt med allergien.......og underligt for ingen
> andre i familien har det.

Er i sikre på det er katteallergi? Jeg har officielt
katteallergi, takket være en sur læge og en priktest, men
det kommer kun i pollensæsonen, og klares nemt med en
enkelt pille om dagen.

Jane

Fra : Susanne Colsted

Dato : 11-05-04 16:27

Lægen siger det er katteallergi......og da min datter kun er 2 år, kan vi
risikere at fremprovokere andre allergier ved at beholde katten.
Så vi tør ikke beholde ham

Susanne

Fra : Camilla Baird

Dato : 11-05-04 09:54

On 11/05/04 10:45, in article 40a092a7$0$485$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
"Susanne Colsted" <susanne_colstedb?rslettes@tdcspace.dk> wrote:

> [...]
> kælen.
>
> Er der eventuelt en af jer kattevenner der vil adoptere hasm ??

Jeg foreslår du sætter en annonce på vildkat.dk og måske også på
dyrenettet.dk
Mvh Camilla
--
Camilla Baird mail@korat.dk
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Doris

Dato : 11-05-04 13:30

Har du ikke chancer for at levere ham tilbage, hvis i lige har fået ham ?
M.V.H. Doris.

Fra : Kasper Jørgensen

Dato : 11-05-04 17:01

Hej Susanne,

Har du mulighed for at sende mig et billede af den fine mis??

Jeg kunne godt være interesseret.

Er han kasteret? og kan han sammen med andre katte?

Hilsen
Tine

"Susanne Colsted" <susanne_colstedbørslettes@tdcspace.dk> skrev i en
meddelelse news:40a092a7$0$485$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...