PLEASE HELP ...I NEED A C++ and Java Scri~
Fra : IC Browsers

Dato : 10-05-04 14:55

I am in Toronto, I have a program, written in combination C++ and Java
Script

I need to have this simple compiled into a self executable file right away !

Can anyone help me get this simple job accomplished this week ?

the programmer I was using left me hanging, and now have dissapeared

If in North America call me right away

Email me if you outside of North America

Wayne Middleton

IC FAST
Toronto Ontario

1 800 280 0672

Loads of other small programing jobs available

Fra : Bertel Brander

Dato : 10-05-04 18:40

IC Browsers wrote:

Jeg oversætter lige til ære for dem der ikke forstår engelsk så godt:

> I am in Toronto, I have a program, written in combination C++ and Java
> Script
Jeg har stjålet noget C++ og Java source kode.

> I need to have this simple compiled into a self executable file right away !
Dette skal jeg have oversat til et program så jeg kan sælge det
unden der er andre der stjæler det.

> Can anyone help me get this simple job accomplished this week ?
Er der nogen der der kan klare dette, jeg er selv for dum og doven til
at forsøge.

> the programmer I was using left me hanging, and now have dissapeared
Den programmør jeg havde gad ikke arbejde for mig unden at få penge
for det.

> [...]
> Toronto Ontario
>
> 1 800 280 0672
>
> Loads of other small programing jobs available

Hvis du er dum nok til at lave denne opgave for mig har jeg
masser af andet du kan få lov til at lave.

/b

Fra : Roedy Green

Dato : 10-05-04 23:07

On Mon, 10 May 2004 13:55:13 GMT, "IC Browsers"
<icbrowsers@rogers.com> wrote or quoted :

>I am in Toronto, I have a program, written in combination C++ and Java
>Script

you are asking in the wrong newsgroup. Try comp.lang.java.javascript.

--
Canadian Mind Products, Roedy Green.
Coaching, problem solving, economical contract programming.