Hjælp til at accese 3COM Gateway/router
Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 10-05-04 10:53

Hej

3COM 3C855

Hvordan i hule helvede kommer jeg ind og roder i dens configuration? Jeg ved
at default adressen står til http://192.168.1.1 udfra instruktionsbogen, men
det virker ikke.

Er der en metode jeg kan bruge for at se hvilken IP jeg skal skrive for at
komme ind i fætteren?

Fra : Morten Davidsen

Dato : 10-05-04 10:56

"Morten Holberg Nielsen" <holberg19@SLETDETTEofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> 3COM 3C855
>
> Hvordan i hule helvede kommer jeg ind og roder i dens configuration? Jeg
> [...]
Prøv at gå ned i start > kør > og skriv > cmd /k ipconfig
Se hvad der står som gateway

> Er der en metode jeg kan bruge for at se hvilken IP jeg skal skrive for at
> komme ind i fætteren?
Ja .. ovenstående, benyt standard gateway som adresse.

/MD

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 10-05-04 11:08

"Morten Davidsen" <email@morten-davidsen.dk_nospam> skrev i en meddelelse
> [...]
> Se hvad der står som gateway

> Ja .. ovenstående, benyt standard gateway som adresse.

Tak, det var liiiige det der skulle til!