Royal Canin
Fra : Tournesol

Dato : 10-05-04 07:18

Hejsa

Jeg skal lige høre

Er det mig der husker helt galt eller lavede RC ikke om sådanne at man fik
en valgfri pose foder istedet for den man evt havde brugt mest af ???

Spin Henriette.

--
Dk Tournesol
www.dktournesol.dk

Fra : Ukendt

Dato : 10-05-04 08:03

Tournesol wrote:
> [...]
>
> Er det mig der husker helt galt eller lavede RC ikke om sådanne at
> man fik en valgfri pose foder istedet for den man evt havde brugt

Jo

Mange hilsener

Tina
Heart & Soul

Fra : Tournesol

Dato : 10-05-04 09:02

Hejsa

> Jo

tak
Jeg har lige fået et gavekort og på det står det er til fit 32 så jeg må
vist have fat i RC >suk< jeg vil nu helst have en mco de gider ikke æde det
andet og dem der gør får tyndmave

Spin Henriette

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 10-05-04 18:44

Tournesol wrote:
> [...]
>
> Er det mig der husker helt galt eller lavede RC ikke om sådanne at
> man fik en valgfri pose foder istedet for den man evt havde brugt

nu vi er ved emnet RC.... jeg ved de har haft sådanne kattetelte hvor de
kune lynes helt til, perfekt til killinger og lignende....
er der nogen der ved hvor man kan få fat i et sådant telt??
målene er ca 100x50x50.... farverne rød og sand/grønligt....

--
Knus, Sabina
Bemærk: vi holder oprydnings salg:

Fra : Tournesol

Dato : 11-05-04 10:52

Hejsa

Jeg har lige snakket med RC selv.
Sækken er valg fri også selv om der står eks fit 32 man har lov til at vælge
noget andet.
De siger at de er nødtil at skrive noget på gavekortet for at sikker sig
folk ikke køber andet end foder for gavekortet.

RC siger at det skulle alle forretningerne der forhandler RC også vide.

Spin fra hele flokken og Henriette.

--
Dk Tournesol
www.dktournesol.dk