t610/t630
Fra : \(-Peter-\)

Dato : 09-05-04 18:33

Er der nogen der kan ridse de vigtigste forskelle på t610 og t630 op for
mig?

/peter

Fra : Søren Christensen

Dato : 09-05-04 20:06

"(-Peter-)" <garfieldpbj@mail-online.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kan ridse de vigtigste forskelle på t610 og t630 op for
> mig?

TFT skærm i T630.
Dvs væsentlig bedre skærm.
Ellers er der vidst ingen forskel.

Venligst

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 09-05-04 20:54

Søren Christensen skrev :
> "(-Peter-)" <garfieldpbj@mail-online.dk> skrev i en meddelelse
>>

> TFT skærm i T630.
> Dvs væsentlig bedre skærm.
> Ellers er der vidst ingen forskel.

Bortset fra at T610 har aluminium kabinet og T630 har ægte plastic.
T630 har vga kamera, og skulle være hurtigere.

Kik tilbage i gruppen der er blevet spurgt om det samme før og da gav jeg et
link til en grundig norsk test af T630, som også fortalte alt om
forskellene.

Michael Lund Sørensen / T610 + Telmore
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/

Fra : Søren Christensen

Dato : 09-05-04 21:30

"Michael Lund Sørensen" <laeses-ikke@gromit.dk> skrev i en meddelelse

> Bortset fra at T610 har aluminium kabinet og T630 har ægte plastic.
> T630 har vga kamera, og skulle være hurtigere.

Du kalder da seriøst ikke T630's kamera for et VGA??
Det har Vga optimering. Dvs der bare bliver tilføjet nogle pixels
til de oprindelige 288 x 352.
Se evt resultatet på www.sprites.dk
Det er direkte ubrugeligt...

Venligst

Fra : BG

Dato : 10-05-04 09:36

On Sun, 9 May 2004 21:54:06 +0200, "Michael Lund Sørensen"
<laeses-ikke@gromit.dk> wrote:

>Bortset fra at T610 har aluminium kabinet og T630 har ægte plastic.

T610 har ABSOLUT IKKE aluminumkabinet!!! Det er også ägte platsic!!!

Börje, fra Sverige

--
====================================== phone pages
http://osbymikro.tk

Fra : Mythos

Dato : 10-05-04 12:49

"BG" <borje@gmx.net> skrev i en meddelelse

> T610 har ABSOLUT IKKE aluminumkabinet!!! Det er også ägte platsic!!!
>
> Börje, fra Sverige
>
> --
> ====================================== phone pages
> http://osbymikro.tk
> ====================================== free sms
> http://2sms.tk

Arghhh, hold nu op, det ligner da

Kim Larsen

Fra : Søren Christensen

Dato : 10-05-04 18:21

"Mythos" <mythoss_43@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Arghhh, hold nu op, det ligner da

Nej!

Venligst

Fra : John

Dato : 11-05-04 00:52

"BG" <borje@gmx.net> skrev i en meddelelse

> T610 har ABSOLUT IKKE aluminumkabinet!!! Det er også ägte platsic!!!

Den har begge dele. Med stadig mere solid end det meste andet på markedet.

Mvh

John