Indskydning ???
Fra : Tikka

Dato : 09-05-04 11:54

Hej nyt spørgsmål.

Må man indskyde på sit eget jagtstykke ???

Der er rigeligt kuglefang. bakke på ca. 50 meter (næsten lodret) stigning i
ca. 80 grd. (Grusgrav)

Det skulle der vel intet være galt i. ??
Eller er der ??

Mvh.Tikka

Fra : Peder Porse

Dato : 09-05-04 12:04

Jeg kender ingen steder, hvor det står at det er forbudt i hvert fald.
pp

Fra : Lykke

Dato : 09-05-04 12:49

Ingen problemer i det, men husk at indskydning ikke er jagt og derfor dækker
din jagttegn forsikring ikke ved uheld.
Skydninger der bliver skudt på skydebaner i Danmarks jægerforbund regi, er
der fuld dækning for medlemmer og inviterede personer da DJ har tegnet en
forsikring .

Poul

skydebaner under danmark jægerforbund er der fuld dækning
Poul

Fra : Tikka

Dato : 11-05-04 21:20

TAK for hjælpen.