Ang. valg af ekstra/firma-telefon....Hjælp~
Fra : mjp / Odense

Dato : 09-05-04 04:29

Hej folkens,

Er i syv sind og mangler lidt kvalificeret hjælp...

Jeg skal anskaffe mig en ekstra mobil der også skal bruges til firmaet (når
det kommer op at køre)

Krav:
Så lille som muligt (jeg ender jo med at rende rundt med 2 telefoner)
Meget gerne klap (pga størrelsen)
E-mail (pop3)
Overskuelig menu á la Nokia
Gerne en overskuelig pris á la 1500.- til 2000.-??
Indbygget kamera kan jeg ikke bruge til noget som helst og gider derfor ikke
betale ekstra for det..

Har kigget på følgende telefoner, men hvad vil i anbefale? mht menu,
standbytid osv osv...

Samsung:
SGH T100
SGH E100 (er vist ikke kommet herhjemme endnu, tror jeg nok!)

Sony Ericsson:
Z200

Motorola:
MPx200

LG:
LG5400

Skriv gerne hvad jeres erfrainger er med de forskellige modeller...

Eventuelle forslag til andre telefoner modtages gerne med kyshånd!

mjp / Odense..
--
Mail: mjp-nospam78@hotpop.com
De to cifre fjernes ved besvarelse via mail...

Fra : mjp / Odense

Dato : 09-05-04 04:42

Glemte forresten at skrive Motorola T720i på listen..

mjp / Odense..

Fra : \(-Peter-\)

Dato : 09-05-04 15:58

nokia 6610 og 6100 er relativt små...
og mener også de kan klare mail...

og bedst af alt.. de er meget billige (se mobilpriser.dk)

/peter