Kender du til et link .. ??
Fra : Ukendt

Dato : 09-05-04 00:44

Hej NG

Kender du/i nogen steder på nettet hvor der er illustrationer over hvordan
man tilbereder og/eller hvordan man fileterer fisk.(Nok mest hvordan man
filetere dem)

Problemet er at det er alt for mange år siden at jeg har gjort det sidst. Og
må nok indrømme at jeg har glemt lidt hvordan det gøres bedst.

For jeg har heldigvis genoptaget lysten til at fiske igen og fundet ud af
hvor afslappene det er, men det ville jo også være rart om man kunne
tilberede de fisk man nu fanger ... Det smager jo alt andet lige bedre end
det man "fanger" i køledisken hos købmanden.

Mvh og på forhånd tak
Lui

Fra : henrik johansen

Dato : 09-05-04 14:42